EU IP Helpdesk - Management ochranných známek
Ochranné známky představují dobře viditelnou vizitku výrobků nebo služeb firmy, kterou spotřebitelská veřejnost vnímá jako znak kvality a odlišení se od podobných konkurenčních produktů na trhu.
I když samotná registrace ochranné známky není příliš složitá, péče o ochrannou známku zdaleka nekončí jejím formálním zápisem. Aby firma předešla neoprávněnému užívaní své ochranné známky, je třeba systematicky a dlouhodobě pozorovat situaci na trhu a monitorovat nově přihlašované ochranné známky. Určitá rizika jsou spojena i s vlastním užíváním ochranných známek a změnami jejich zeměpisné působnosti. O ochranné známky je třeba ve vlastním zájmu firmy pečovat po celou dobu jejich existence.
Nový praktický materiál „Management ochranných známek“ z produkce European IP Helpdesk shrnuje přístupnou a stručnou formou, jak by firma měla v dlouhodobém výhledu se svými ochrannými známky nakládat, čeho se vyvarovat a jakým výzvám naopak věnovat preventivní pozornost.