Nově publikované finanční a implementační FAQs ke COVID-19 (II)
09.04.2020
Evropská komise publikovala další sérii častých otázek a odpovědí, které se týkají komplikací v projektech souvisejících s aktuální pandemickou situací.
Mezi odpovědmi naleznete také vyjádření, jaké dokumenty je nutné uchovat v případě, že budete nárokovat náklady ušlé z důvodu vyšší moci (aplikace čl. 51 GA):
"In case of force majeure (see FAQ on Force majeure) beneficiaries must keep all documents necessary to prove the eligibility of the costs incurred (like any other costs incurred under the action) as well as all documents proving that they have taken all necessary steps to limit any damage due to force majeure. For instance, emails aiming at cancelling the train/flight ticket, claiming the reimbursement from the cancellation insurance (if applicable), changing the flight/train ticket (if possible), etc."
FAQs naleznete na tomto odkazu. Další informace naleznete také na evropské ERA corona platform.
Technologické centrum pro Vás také spravuje tuto stránku, kde naleznete informace, které jsou nejvíce relevatní pro české příjemce.